274
REGISTRES D
[.575]
pluralité des voix pour Eschevins, auroient esté iceulx sieur de Brevant et Le Gresle receuz par Sa Majesté au serment accoustumé desdictz estatz et charges d'Eschevins de laditte Ville en la maniere accous­tumée, declairant par Saditte Majesté qu'il voulloit que l'ellection feut et eust lieu.
Scrutin. Ensuict la teneur dudict scrutin.
"Nous, Christofle de Thou, conseiller du Roy en son privé Conseil et premier president cn sa Court de Parlement;
Nicolas Perrot, aussy conseiller dudict Seigneur en sad. Court;
Robert Danès, notaire et secretaire dud. Seigneur et greffier cn sa Chambre des Comptes;
et sire Pierre de Monthelon, bourgeois de Paris;
"Elleuz pour scrutateurs en la maniere accous­tumée, asscavoir : nous de Thou, pour Officier du Roy; Perrot, pour Conseiller de Ville, Danès, pour Quartenier; et Monthelon pour Bourgeois': par le scrutin, comme nous avons dilligemment faict des billetz de ceulx qui ont eu des voix en l'ellection de deux Eschevins au lieu de ceulx qui avoient faict Ieur temps, avons trouvé que les personnes,cy après nom­mées ont eu le nombre des voix lel qu'il s'ensuict :
-M" Augustin Le Prevost, sieur dc Brevant, l'un des quatre notaires de la Court de Par­lement ....................... lxi voix;
Le Gresle, bourgeois de Paris. . . . liih;
Le Jay, bourgeois de Paris....... -vi ;
Salvancy.................... v;
de La Barre, ancien Eschevin .... 111;
Menant, Le Lievre, Parent, Abelly, chascun....................... 11;
Perrot, Quartenier; Budé, seigneur d'Hierre; Le Cocq; Le Breton; Jehan Tonnellier; Sevin, correcteur des Comptes; Augustin Germain; Danès, auditeur des Comptes; Santeul, Aubry, Bellanger et Charpentier, chascun une voix......................... 1.
k Et certiffions le contenu estre vray sous noz seings requis, le mardy seizeiesme jour d'Aoust ni vclxxv.h Ainsy signé : "de Thou, Perrot, Danès, et du Montelon-.
AJe Martin Jamart; Monsieur d'Allier, Monsr Poussepin, secretere du Roy (1'.
Sire Pierre Le Goix;
Alons' Des Portes, secretaire du Roy, Mons' Je president de Neully.
Me Jacques de La Fa ; Sire Anthoine Bellanger, Alonsieur Chasteau, conseiller en la Court des Aydes.
Sire Guillaume Parfaict;
Alonsr de Fleurette le jeune, conseiller en la
Court, Sire Anthoine Favereau.
En laquelle Assemblée, après les Ordonnances faittes sur la forme de laditte éllection leues, et les sermens en telz cas requis el accoustumez faictz, a esté proceddé à l'ellection de quatre Scrutateurs, en quoy faisant ont esté esleuz assavoir :
Alessire Christofle dc Thou, conseiller du Roy en son privé Conseil et premier president en sa Court de Parlement, pour Officier du Roy;
Alonsieur Perrot, conseiller dudict Seigneur en saditte Court, pour Conseiller de Ville;
Al8 Robert Danès, pour Quartenier;
et Sire Pierre de Monthelon, pour Bourgeois.
Lesquelz, après serment en lel cas requis, par eulx faict cs mains desdictz Sieurs Prevost des Mar­chans et Eschevins de laditte Ville, auroient receu les voix et suffraiges des singulliers estans en laditte éllection, et de ce faict ung scrutin cy après tran­script; lequel lesdictz Sieurs Prevost des Marchans et Eschevins, ayans leurs robbes my parties, et lesdictz sieurs Scrutateurs auroient ledict jour-, de relevée, suivant la Deliberation de laditte Compai­gnie, auroient porte au Roy estant au chasteau du Louvre, auquel lesdictz sieurs Scrutateurs l'auroient presenté. Lequel, après en avoir faict faire ouver­ture et lecture d'icelluy, et qu'il s'est trouvé nobles hommes me Augustin Le Prevost, sieur de Brevant, l'un des quatre notaires de la Court dc Parlement, et Jehan Le Gresle, bourgeois de Paris, avoir la
O Jean Poussepin, secrétaire du Roi, conseiller au'Chàtelet, élu Echevin en 1081, mérite ici une mention particulière, connue auteur d'un Inventaire des archives de la Ville dont le P. Du Breuil a cité quelques extraits. Cet inventaire, daté de 1583, est con­servé aux Archives nationales sous Ia cote Q1 10992"; nous l'avons signalé à deux reprises dans les documents publiés i la suite de notre Avant-Propos au tome I des Registres, p. xvi et xu, où le lecteur Irouvera de plus amples détail.».